Будівельний паспорт
Закони України:
- ст.27 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» № 3038-VI від 01.12.2020
Надання адміністративної послуги:
- Безоплатно
Строк, протягом якого надається адміністративна послуга:
- 10 робочих днів з дня реєстрації заяви з необхідним пакетом документів
Нормативно-правові документи:
- Наказ Мінрегіону № 103 від 05.07.2011 «Про затвердження Порядку видачі будівельного паспорта забудови земельної ділянки»
Пакет документів на надання Будівельного паспорту:
- заява на видачу будівельного паспорта зі згодою замовника на обробку персональних даних за формою, наведеною у додатку;
- засвідчена в установленому порядку копія документа, що засвідчує право власності або користування земельною ділянкою, або договір суперфіцію;
- ескізні наміри забудови (місце розташування будівель та споруд на земельній ділянці, відстані до меж сусідніх земельних ділянок та розташованих на них об’єктів, інженерних мереж і споруд, фасади та плани поверхів об’єктів із зазначенням габаритних розмірів, перелік систем інженерного забезпечення, у тому числі автономного, що плануються до застосування, тощо);
- проект будівництва (за наявності);
- засвідчена в установленому порядку згода співвласників земельної ділянки (житлового будинку) на забудову.
Пакет документів у разі зміни намірів забудови земельної ділянки:
- заява на внесення змін до будівельного паспорта за формою, наведеною у додатку 1 про зміну намірів;
- примірник будівельного паспорта замовника;
- ескізні наміри змін (місце розташування будівель та споруд на земельній ділянці, фасади та плани поверхів нових об’єктів із зазначенням габаритних розмірів тощо);
- засвідчена в установленому порядку згода співвласників земельної ділянки (житлового будинку) на забудову.
Уповноважений орган містобудування та архітектури на підставі отриманих документів визначає відповідність намірів забудови земельної ділянки вимогам чинної містобудівної документації на місцевому рівні, планувальним рішенням проектів садівницьких та дачних товариств, державним будівельним нормам, стандартам і правилам.
Будівельний паспорт складається у двох примірниках. Перший примірник надається замовнику, другий примірник постійно зберігається в архіві уповноваженого органу містобудування та архітектури, який видав будівельний паспорт.
Електронний витяг із матеріалів будівельного паспорта зберігається в базі даних містобудівного кадастру з присвоєнням йому індивідуального номера.
У разі необхідності, при втраті замовником оригінального примірника будівельного паспорта, його дублікат надається відповідним уповноваженим органом містобудування та архітектури на безоплатній основі протягом десяти робочих днів з дня реєстрації заяви про видачу дубліката будівельного паспорта.